Το «ΒΗΜΑgourmet» για το "Να με θυμάσαι..."


Πρότυπο για όλη την Ελλάδα…

Να γίνει κανόνας το «Να με θυμάσαι…»

Δημόσια πανελλήνια αναγνώριση για το εστιατόριο «Να με θυμάσαι…» από το έγκυρο περιοδικό «ΒΗΜΑgourmet» (τεύχος 52, Φεβρουάριος 2011) και μάλιστα από τη διευθύντρια του περιοδικού κ. Νανά Δαρειώτη, στο “EDITORIAL”.
Η κ. Δαρειώτη γλαφυρότατα περιγράφει το πώς έφτασε, με αρκετούς δισταγμούς, («εφοδιασμένη με το πιο μικρό μου καλάθι», γράφει χαρακτηριστικά) στο «Να με θυμάσαι…».
Εκεί, όμως ένας μετά τον άλλο, όλοι οι ενδοιασμοί της, διαψεύσθηκαν. Γράφει χαρακτηριστικά:
«Μόλις δέκα τραπέζια, λευκά τραπεζομάντιλα, κολονάτα ποτήρια, ζεστός φωτισμός, επιλεγμένη μουσική, σέρβις ενημερωμένο και οικείο, χαμογελαστό και δίχως ίχνος έπαρσης, συνθέτουν το εστιατόριο ‘‘Να με θυμάσαι…’’
»Ηρέμησα και αποφάσισα να απολαύσω τη συνέχεια. Πλην, όμως, καθισμένη στην καρέκλα μου και χαζεύοντας τα πιάτα ημέρας στο πρόσθετο φύλλο του καταλόγου, βρέθηκα μπροστά σε αυτό που πάντα ονειρευόμουν ότι κάποια στιγμή θα συμβεί, σε κάποιο ελληνικό εστιατόριο, κάπου στην επικράτεια. Μια ολόκληρη σελίδα ήταν αφιερωμένη στους προμηθευτές του εστιατορίου. Από τον ξυλόφουρνο που τους δίνει το ψωμί ημέρας, τον ιχθυοπώλη και τους δυο κρεοπώλες, γιατί από αλλού παίρνουν μοσχάρι κι από αλλού χοιρινό, μέχρι το όνομα του ελαιοπαραγωγού στην Κορώνη που τους στέλνει το ελαιόλαδο, αλλά και εκείνου που είναι υπεύθυνος για το λουκάνικο και το σύγκλινο. Όσο για τα τυριά, από τυροκομείο του Τυρνάβου, με ονοματεπώνυμο παρακαλώ, έρχονται. Η λίστα κρασιών, με τις φιλικότατες τιμές, ολόκληρο βιβλίο, βιογραφίες παραγωγών.
»Η συγκίνησή μου ήταν μεγάλη, το ομολογώ. Διότι οι άνθρωποι αυτοί αποδεικνύουν καθημερινά και έμπρακτα ότι το κύριο χαρακτηριστικό της επιχείρησής τους είναι ο σεβασμός. Προς τους προμηθευτές τους. Προς τους πελάτες τους. Κυρίως και πάνω απ’ όλα προς τον τόπο τους, τα προϊόντα του οποίου τιμούν καθημερινά…»
Το άρθρο της κ. Δαρειώτη συνεχίζεται με αναφορές στην υποδειγματική κουζίνα και στην ανάγκη να προωθούνται και να τιμώνται τα τοπικά προϊόντα, για να καταλήξει: «Κάποια στιγμή πρέπει να ξυπνήσουμε ως καταναλωτές. Να ζητάμε. Να απαιτούμε επώνυμα, ελληνικά προϊόντα. Δεν μπορεί. Το ‘‘Να με θυμάσαι…’’ θα πάψει να είναι φωτεινή εξαίρεση και θα γίνει ο κανόνας. Ελπίζω…»
Η αναφορά του «ΒΗΜΑτος gourmet» στο εστιατόριο της πόλης μας αποτελεί μια δικαίωση των προσπαθειών του να προσφέρει κάτι εντελώς διαφορετικό στον χώρο της εστίασης, άλλοτε προβάλλοντας τους τοπικούς παραγωγούς, άλλοτε παρουσιάζοντας γεύσεις δημιουργικής κουζίνας που συνοδεύουν απόλυτα επιτυχημένα ένα κρασί, άλλοτε παρουσιάζοντας έργα συμπολιτών μας εικαστικών, άλλοτε ενημερώνοντας τους φίλους του για την επικαιρότητα της ημέρας με ηλεκτρονική αλληλογραφία…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου